Jaký je život v Madridu?

08.08.2017

Naše kamarádka Dorotka okusila, jaké to je žít několik let v jedné z hispanofonních zemí a trochu jsme ji vyzpovídali. 

Jak ses dostala do Španělska?

Jela jsem autobusem 36 hodin v kuse. Bylo to opravdu nekonečné. Ubytovala jsem se v Madridu v bytě, kde bydleli další cizinci.

Řekni nám, co jsi dělala po příjezdu do Španělska.

Chodila jsem na kurz španělštiny, protože jsem španělsky skoro vůbec neuměla. Poté jsem začala pracovat. Jeden rok jsem se živila jako au-pair v jedné rodině a poté jsem učila vlastní kurzy angličtiny. Také jsem měla hodně času na navštívení památek. Každý den jsem chodila na hodiny tance.

Jakým jazykem jsi tedy mluvila?

Snažila jsem se mluvit španělsky, protože Španělé moc anglicky nemluví.

Popiš nám svůj den ve Španělsku.

Vstávala jsem o půl sedmé, nasedla jsem na autobus a jela do práce. Večer jsem si chodívala zatančit. Diskotéky byly na každém rohu, takže jsem si mohla vybírat. Spát jsem chodila v jednu ráno.

Jak se chovali španělští studenti?

Vůbec se nechtěli učit a dělat úkoly. Bylo to s nimi složité.

Co jsi dělala, když se chovali neukázněně?

Ignorovala jsem je. Křičet na ně nebo jim domlouvat nemělo cenu. Ve Španělsku není vzdělání na prvním místě.

Ve kterých městech se ti nejvíce líbilo?

V Cádizu a Toledu. Jsou to nádherná města, která doporučuji navštívit.

Jak se ti líbilo v Madridu a jak bys zhodnotila tvůj pobyt?

Je to hodně rušné město. Ale záleží na čtvrti, kde zrovna jste. Můžete přijít do čtvrti plné bezdomovců, prostitutek aj. a hned vedle se nachází čtvrť s drahými luxusními butiky a kavárnami. Co se týče mých zkušeností se Španělskem, jsou spíše negativní. Tamní mentalita mi nevyhovuje.

Děkujeme Ti za zajímavý rozhovor o tvém životě ve Španělsku a přejeme Ti hodně pozitivních zkušeností.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky